Marți, 6 august 2024, a avut loc Wallachia eHub RoadShow – Transformarea digitală: Blockchain, Sisteme expert și Învățare online pentru APL-uri din regiunea București -Ilfov, experții deplasându-se luna aceasta în primăriile Afumați, Ștefăneștii de jos și Găneasa din județul Ilfov.
Evenimentul a fost primit cu entuziasm de angajații din primării mail ales datorită posibilității de a realiza sesiuni de instruire în domeniul digital și a materialelor informative care au fost oferite în cadrul acestora. Principalele platforme e-Learning pentru instruirea angajaților au reprezentat un punct de pornire a discuțiilor, fiind prezentate și avantaje utilizării sistemelor expert: precizie, permanenţă, deducție logică, controlul costurilor, experți multipli precum și tendințele tehnologice în utilizarea blockchain: contractele inteligente, finanțe descentralizate, interoperabilitate blockchain, tokenizarea activelor, blockchain în IoT, identitate digitală.
Partiipanții la eveniment au apreciat Brosura de servicii oferite în cadrul proiectului Wallachia eHUB, fiind analizate cele patru categorii de servicii pe care acesta le oferă dar și modalitatea de a aplica pentru a intra în grupul țintă al proiectului. Participanții au fost asigurați că există un Help Desk oferit de Universitatea Spiru Haret pentru a face procesul de aplicare mai ușor și a beneficia de serviciile de digitale oferite în cadrul acestuia.
Fiecare vizită în primăriile vizate de eveniment s-a încheiat cu o sesiune de întrebări și răspunsuri pentru participanți – răspunsuri la întrebări specifice referitoare la proiect și digitalizarea în administrația publică. Mulțumim tuturor participanților și colaboratorilor pentru intersul acordat în ceea ce privește dezvoltarea pesonală în folosul celei profesionale
În cadrul proiectului Wallachia eHUB vom continua aceste inițiative și vom organiză noi evenimente similare în viitor, pentru informații suplimentare ne puteți contacta la: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.